97
Rezultatul calculului 6:2(1+2)= ??
Care este rezultatul calculului 6:2(1+2)= ?
Incercati sa explicati raspunsul pe care il dati? 🙂
Termenii cautati:
https://neintrebi ro/altele/rezultatul-calculului-6212
Rezultatul calcului este 9 pentru ca prima data se face calculul din paranteza 1+2=3 dupa care se fac calculele in ordinea in care sunt scrise, prima data impartirea si dupa aceea inmultirea => 6:2×3=9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeEU ZIC 1
6/2(1+2)=
1+2=3
2*3=6
6/6=1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAi dreptate
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6/2(1+2)=?
sau se mai poate de scris:
(6/2)(1+2)=?
3×3=9
Raspuns: 6/2(1+2)=9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeDe ce tu faci din 6:2*3,prima oara inmultirea
E:
6:2=3
3*3=9. Invata sa calculezi
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6/2*3 =(6/2)*3 = 3*3 = 9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeNu stiu cu cine ai facut tu matematica axxel .Ai dreptate ca prima data faci impartirea si apoi inmultirea…dar asta o faci in momentul in care ai termenii liberi,respectiv 6:2×3=9.
numai ca noi avem si paranteze, iar dupa ce ai facut calculul din paranteza trebuie sa inmultesti valoare cu factorul comun, respectiv 2 in cazul nostru, si apoi sa faci calculul. si ca sa iti demonstrez uite aici:
6:2(1+2)=6:(2+4)=6:6=1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeCred ca parintii lilianei si cei ai andreei sunt teroristi. Nu..nu petru ca ele sunt bombe sexy…ci pentru ca sunt proaste de bubuie…:))
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike:)) lili ai terminat scoala mama?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikebah andreea esti cam prostuta sincer mai invata sa calculezi draga mai intai faci impartirea adica 6/2 si pe urma se da factoru comun adica 3*1+3*2=9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeasa este …..
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeCred ca parintii lilianei si cei ai andreei sunt teroristi. Nu..nu pentru ca ele sunt bombe sexy…ci pentru ca sunt proaste de bubuie…:)) rectificat…
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikepoate ai descoperit tu vreo formula pe care n-o stim noi
cred ca tu esti prost/proasta de bubui…da chiar…cand faci o afirmatie de ce nu o si argumentezi?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeasta e pentru cei care nu au folosit un calculator stiintific niciodata .. primul, cel cu unu este pes pe Degree si al doilea este pus pe Radian.. nu are nici o treaba firma si nici nu e defect sau ceva de genu… daca nu ma credeti incercati si singuri acasa cu calculatoru stiintific.. daca nu aveti unul, luati unul pentru smartphone.. functioneaza la fel ..
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikesi care e rezultatul corect Florin?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeFlorin nu a dat un raspuns la intrebarea care ii bate pe multi a afirmat ca amandoua calculele sunt corecte doar ca al doilea calcul este pe Radian. Peace si mai invatati cultura generala 🙂
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikesunt notiuni elementare florin…se invata la scoala prin clasa a doua sau a treia.daca si pentru atata lucru ne trebuie calculator…
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeambele rezultate sunt bune deoarece pot exista doua cerinte separate, si anume 1-rezolvati operatia……..sau……2-scoateti factorul comun din operatie…….mai ducetiva la scoala…..
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeaspunsul corect este 9 pentru ca ordinea operatiilor, cere rezolvarea prioritara a parantezelor dinspre interior spre exterior – (),[],{}, apoi rezolvarea inmultirilor si impartirilor si abia la urma adunarile si scaderile, in ordine, de la stinga la dreapta.
Avem 6/2(2+1) unde 6 este numaratorul iar doar 2 este numitorul. Adica
6 6(2+1) 6*3 18
-(2+1)= –– = –– = –- = 9 sau
2 2 2 2
6:2*(2+1)=[6*(2+1)]:2=(6*3):2=18:2=9 sau
6:2*(2+1)= 6:2*3=3*3=9
Deci in acest exercitiu 6 se imparte doar la 2 si nu la 2*(2+1)
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeha….s-a amestecat cand am publicat postarea unde am scris sub forma de fractie…sau amestecat termenii…:) dar cred ca se intelege din celelalte 2 exemple rationamentul…:D
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeOrdinea efectuarii operatiilor , materie de clasa a 3-a .
6 : 2(1+2) = 9 … pentru ca… 6 : 2 * ( 1 + 2 ) = 3 * ( 1 + 2 )
… iar 3 * ( 1 + 2 ) se poate calcula in 2 moduri diferite
I. 3 * ( 1 + 2) = 3 * 3 = 9
II. 3 * ( 1 + 2) = (3*1) + (3*2) = 3 + 6 = 9 ( aici se inmulteste 3 cu fiecare termen din paranteza si se efectueaza operatia care este in paranteza )
asa ca… Draq gol – cred ca ai tai parinti sunt bombe, pentru ca tu esti prost de bubui …
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2(1+2)=3X3=9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeEu am facut calculul cu un calculator stiintific si mi-a dat 9.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeunde ati vazut voi semnul inmultirii intre 2 si paranteza? nu avem, ceea ce inseamna ca 2 se inmulteste cu termenii din paranteza mai intai .e o diferenta
6:2*(1+2)=9
6:2(1+2)=1
decat sa ne cacam pe noi cu niste calculatoare pe care nu stim sa le folosim, ca de facut singuri oricum nu stim sa le face(la orele de mate erati probabil cu gandul la cai verzi pe pereti)…mai bn nu mai comentam
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAndeea manu…. 2(1+2) inseamna (1+2)+(1+2) … intreaba-ti profesorul de matematica!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikepai si nu e tot dracu ala?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAndreea manu, te contrazici singura.
2(1+2) === (1+2)+(1+2) === 2 * ( 1 + 2 ) . Oricare forma de calcul iti va da acelasi raspuns.
Nu te mai enerva atat si cere rezolvare de la profesorul tau de matematica, raspunsul e unul singur… ordinea efectuarii operatiilor !
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeORDINEA EFECTUĂRII OPERAŢIILOR sI FOLOSIREA PARANTEZELOR ROTUNDE
Daca într-o expresie far& 131u2018b #259; paranteze avem :
a ) . numai adunari si scaderi → operatiile se efectueaza în ordinea în care sunt scrise ( au aceeasi importanta ) ;
b ) . numai înmultiri si împartiri → operatiile se efectueaza în ordinea în care sunt scrise ( au aceeasi importanta ) ;
c ) . toate cele 4 operatii ( „+” ,”-” ,”x” ,”:” ) → mai întâi se efectueaza înmultirile si împartirile , apoi adunarile si scaderile , în ordinea în care sunt scrise .
Daca avem si paranteze rotunde , întâi se efectueaza operatiile din paranteze ( ” x ” si ” : ” , apoi ” + ” si ” – ” ) .
http://www.scritube.com/stiinta/matematica/ORDINEA-EFECTURII-OPERAIILOR-I13120182.php
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeSi tinand cont de regulile tale, care e raspunsul corect? Ca tie de la inceput ti-a dat 1 🙂
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike2(1+2)=(1+2)+(1+2)=6
2(1+2)=2+4=6 pentru cine stie ce inseamna factor comun.
Factor comun = număr cu care se înmulţesc toţi termenii unei sume
Nu stiu unde ai vazut tu semnul”*”.nu avem 6:2*(1+2).Intradevar
6:2*(1+2)=6:2*3=9
Dar noi nu avem inmultire intre „2” si „(„.Calculul nostru se poate scrie sub forma asta:
6:(4+2)=6:2(1+2). Iar
6:(4+2)=6:6=1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeMi-e groaza sa ma gandesc ce viitor va avea tara asta cu oameni care nu sunt in stare sa gandeasca un calcul de clasa a treia
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeEsti incredibil de proa.sta !! Nu-mi vine sa cred. Si o mai arzi cu: „Ce viitor v-a avea tara asta cu voi”. Oare ce viitor are tara asta cu tine ?? Ca in afara de ………. nu cred ca stii sa faci altceva !!! Raspunsul e 9 !!! Mai se intampla sa fii pro.st(a), selectie naturala, n-ai ce-i face. Dar cand mai esti si ipocrit(a) …….
Parantezele se efectueaza PRIMELE, adica efectuezi operatia din paranteza separat pana iti da o valoare. Si efectuezi operatia din paranteza, NUMAI!! Nu si inmultirea cu 2 …
Inmultirea si impartirea au prioritati EGALE. Prin urmare se executa in ordinea in care sunt scrise !!!
6:2x(1+2) = (efectuam op. din paranteza)
6:2×3 = (efectuam impartirea)
3×3 = 9 (si acum inmultirea …)
sau:
6:2(1+2) = (efectuam impartirea)
3(1+2) = (efectuam inmultirea lui 3 cu termenii din paranteze)
3×1 + 3×2 = 9 sau (1+2) + (1+2) + (1+2) = 9 …
Tu ai efectuat op. din paranteze prima, dar CU TOT CU INMULTIREA DE LANGA !!! Ceea ce NU e corect !!!!
Sunt prost, dar cand vad ce-i in jur … prind curaj.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeFactorul comun la paranteza NU e doar 2, e defapt 6:2.
6
_ (1+2)
2
poate vezi mai bine asa ..
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAndreea, raspunsul este 9 pentru ca 6:2(1+2)=6:2*3=3*3=9 si asta pentru ca inmultirea NU se face inaintea imaprtirii, acestea se rezolva in ordinea in care apar, de la stanga la dreapta. in cazul de fata 6 este numarator, 2 este numitor si (1+2) este inmultire (in dreptul liniei de fractie)
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeNu te supara dar nu le ai deloc cu matematica,raspunsul corect este 9.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAndreea manu fato, dupa enspe milioane de calcule in care da 9 (noua) tu o tii pe a ta! Esti proasta de bubui! Cu oameni ca tine se duce tara de rapa! Tu esti retardata aia idioata care mai atrage si atentia! NU se face inmultirea inaintea impartirii destepato! Se fac in ordinea in care apar, de la stanga la dreapta, adica intai 6:2 care da 3 si apoi 3(rezultatul) il inmultesti cu 3, care da 9(noua)! Si daca tot vrei sa desfaci paranteza fa-o asa: 6:2(1+2)=6:2*(1+2)=6:2*1+6:2*2=3*1+3*2=3+6=9! Proasta pamantului! 2 pe langa paranteza = 2 * paranteza!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike:)) Andreea dragă, mă ia pe mine groaza când văd că tu nu știi să faci o operație cu paranteze! :))
În primul rând 6:2 îl scrii ca 6 pe 2 😉
În al doilea rând 6 pe 2 pe lângă (1+2) o să ne dea 6(1+2) totul pe 2, după care facem calculile din paranteză și ne va da 6*3 totul pe 2
În al treilea rând ne va da 18 pe 2, adică 18:2 care este egal cu 9. 😉
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeDaca ati inceput sa discutati despre calculatoare stiintifice doar pentru atata lucru eu zic ca sunteti fara speranta / iremediabili. Cine a trecut de clasa a patra (cel mult) ar trebuii sa rezolve asa ceva fara probleme.
Este trist sa citesti raspunsuri de genul „daca lipseste semnul de inmultire se calculeaza altfel” sau „numitor comun si desfaceri de paranteza”. Trist pentru voi , hilar pentru mine.
Raspuns corect 9 …. explicatia corecta: e data mai sus dar voi se pare ca sunteti prea destepti ca sa o acceptati. :)))
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikebine zis ionut cine a trecut de clasa a patra.numai ca acestia sunt destul de putini.iar pentru cei care au ramas undeva la un nivel de clasa 1 mai sunt necesare si raspunsuri gen “numitor comun si desfaceri de paranteza”.nu m-ar mira sa iti fie si tie utile pentru ca raspunsul corect e 1.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeEu sunt de clasa a III-a si o sa va arat ce-am inteles eu din acest calcul:
6:2(1+2)=
1)1+2=3
2)6:2=4
3)4:3=1,1
3)4×3=12
3)4+3=7
3)4-3=1
Ceea ce vreau sa zic eu e ca depinde care e a 3-a operatie din calcul[ma refer la ce semn apare intre 6:2 si (1+2)]
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2=4? serios?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeraspuns corect e ca va dau drku pe toti cu matematica voastra cu tot 🙂
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeoricum 9 este raspunsul corect da nu mai stau sa va explic ce metoda am aplicat pt ca e prea complicat pt voi 😉
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2*(1+2) = 9.
Inmultirea si impartirea au prioritati EGALE. Prin urmare se executa in ordinea in care sunt scrise !!!
6:2x(1+2) = (efectuam op. din paranteza)
6:2×3 = (efectuam impartirea)
3×3 = 9 (si acum inmultirea …)
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeVoi lasa si eu un comentariu fara sa jignesc pe nimeni. Cei care nu sunt de acord cu ce scriu aici ar trebui sa stie ca se inseala.
6:2*(1+2) = 9
Egalitatea este extrem de simpla si voi explica pas cu pas cum se face pt cei ce nu au inteles:
– prima data efectuam operatiile din paranteza iar egalitatea rezultata devine:
6:2*3=9;
– intrucat impartirea si inmultirea au aceeasi prioritate de calculare conform regulamentului se vor face calculele de la stanga spre dreapta sau „in ordinea scrierii”. Pentru arabi „in ordinea inversa a scrierii”. Asa ca Andreea regulile notate de tine sunt bune, pacat ca nu respecti punctul c).
Astfel obtinem:
3*3=9 => 9=9.
Asta e corect si sper sa fie ultimul comentariu! Cei ce vor sa ma contrazica mai bine s-ar interesa intai si apoi ar scrie ceva ca sa nu se faca de ras. Numai bine va urez!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikebai deci citesc comentariile astea si imi dau seama cata prostie se poate ascunde in capul unora :)).andreea tu esti gramada fetito!!!cum dracului sa iti dea 1????mai intai,asa frumos ca la 1-4,faci calculul din paranteza.asa bun,cred ca ai inteles pana aici.apoi tot ca la 1-4(clasele de la I la IV ma refer)faci frumos asa calculele in ordinea in care sunt ele puse dragutzo.nu baliverne ca nu e semnul * sau ce tot incerci tu sa zici.deci 6:2(1+2) sau 6:2*(1+2) e tot aia!!deci rezultatul final fara alte devieri de la subiect e pur si simplu 9.si sa te asiguri tu de rezultat poti sa intrebi orice profesor,sa calculzi cu orice calculator sau sa faci ce vrei tu…tot 9 iti da. PUNCT
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike1 ordinea operatiilor + paranteze:
6:2(1+2)=
6:2*3=
3*3=6
2 factorul comun:
METODA FACTORULUI COMUN:
ab+ac=a(b+c) ; ab-ac=a(b-c)
2x+2y=2(x+y)
6:2(1+2)=
6:2+4=
6:6+1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikece drku 3*3=6 cu cine ai facut matrmatica cu femeia de serviciu?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeSe mai dă și interesant(ă) cu formula factorului comun =))
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike1 ordinea operatiilor + paranteze:
6:2(1+2)=
6:2*3=
3*3=6
2 factorul comun:
METODA FACTORULUI COMUN:
ab+ac=a(b+c) ; ab-ac=a(b-c)
2x+2y=2(x+y)
6:2(1+2)=
6:2+4=
6:6=1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikePe bune ??
3*3=6 ??
Pe bune ?????
6:2+4=
6:6=1 ??!??
:)))
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikePT. toti rezultatul este 9 si explicatia este aici http://www.youtube.com/watch?v=JPe1aBW_YCg
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeDeci foarte tare !! Si, daca e sa mai citesti comentariile de-acolo … ajungi sa fii pe jos de ras. E un calcul banal pe care il poti rezolva daca aplici matematica de baza din 1-4 sau matematica din liceu. Doamne…
Cica a fost si pe Facebook si a frecat si acolo vreo 100.000 neuroni din 100.000 de creiere … Si ii vad pe unii cum se chinuie sa explice prin nush ce termeni ceva mai simplu decat teoria chibritului. De altfel stim s-o ardem pe net, nu ?
Superb :)) Doza zilnica de amuzament.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikece factor??ce metoda??? deci voi mai inatai rezolvati calculul din paranteza nu???da asa e.bun.apoi ca sa contraziceti voi toata matematica,faceti inmultirea dintre 2 si rezultatul din paranteza adica 3.abea apoi faceti impartirea :|.pai cum vine asta ca nu inteleg??ORDINEA EFECTUARII OPERATIILOR va spune ceva???eu am invatat in felul urmator:paranteze>INMULTIREA SI IMPARTIREA EXACT IN ORDINEA IN CARE SUNT PUSE(nu fac eu de exemplu 4:2×2 sa fac mai intai 2×2 apoi impartirea).sa va convingeti voi puneti pe 6 : 2 sub forma fractionara.bafta la calcul 😀
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikePentru geniile neintelese care au spus ca rezultatul este 1 :
6:2(1+2)
Nu mi-a venit sa cred cand am citit ca argumentul pentru care calculul de mai sus este egal 1 era ca „intai se face ce e in paranteza”. Si ce daca se face prima oara ce e in paranteza ?
Operatia pe care ati gresit-o voi este impartirea.
Daca era
6: ( 2(1+2) )
abia atunci dadea rezultatul 1, pentru ca trebuia sa imparti pe 6 la TOT CALCULUL, adica la 2*3
Dar avand in vedere ca pe 6 il imparti doar la 2, inmultirea si impartirea fiind operatii de acelasi ordin, chiar de faci sau nu INTAI SI INTAI operatia dintre paranteze, rezolvarea calculului arata cam asa
6:2(1+2)=
6:2*3=
3*3=
9
SAU
6:2(1+2)=
3*(1+2)=
3*3 = 3+6 =
9.
Huh…
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeImi cer scuze pentru cei pe care intr-un fel se vor simti jicniti dar mi-e groaza de ce pot sa vad aici. Eu sunt cadru didactic de 25 de ani si nu pot sa cred ce vad aici de la o generatie ca voi.In procent de 90% dintre voi nu stapaniti nici cele mai elementare notiuni de matematica de nivelul clasei a treia!E inspaimantator!Dragilor cautati culegeri si materiale didactice si incercati sa mai reparati ce se mai poate repara!
Iar solutia calculului este 1.Rusine!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeBa rusine dumneata tudorita preda! ca inveti niste copii sa rezolve gresit niste nenorocite de calcule: dupam intea dumneata 6:2*3 ar fi 6:6. DE CE??? Inmultirea si impartirea se rezolva in ordinea in care apar si NU inmultirea inaintea impartirii! RUSINE!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeCadru didactic 🙂
Foarte tare !! Daca SI cadrele didactice … acuma ce sa zic.
Draga cadru didactic. Am mai postat niste comentarii in care am zis regulile, cu explicatii tu tot, citeste-le cu atentie. Esti la litere ? Eu zic sa organizati un seminar in care sa discutati atenti si adanc rezolvarea CELEBREI si DIFICILE „ecuatii diferentiale” :
6:2(1+2) = ?
Admir curajul, sincer, dar tre sa ne asteptam la mai mult de la generatia de tineri ?
S-ar ridica Einstein din mormant dac-ar „auzi” ce discutii apar de la o banalitate …
Succes !
P.S. Ti-o spune un simplu tanar de 23 de ani cu un liceu terminat.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2(1+2)=6
Pentru ca:
6:2(1+2)= 6:2*3 = 3*3 = 9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDisliketudorita poate ca esti dumneata cadru didactic dar pe matematica sigur nu :)))
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikesi apropo am vazut mai sus un link pus de cineva.dati click acolo si o sa vedeti un video care explica foarte bine acest calcul banal pe care unii il considera parca rupt din SF :(.veti vedea de asemenea in acel filmulet ca rezultatul CORECT este 9.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAm postat mai sus un comentariu in care am spus ca rezultatul calculului este 9.
Doamna tudorita preda.. speram dupa nume sa fiti profesoara de romana ceva ca in stiintele exacte sunteti praf.
Eu in calitate de ing. automatist care lucrez cu numere zilnic si care chiar stapanesc bine regulile astea banale va contrazic. Pentru cei ce au auzit de MATLAB voi lasa si aici raspunsul Matlabului sa vedem daca cineva indrazneste sa se indoiasca de acesta: http://postimage.org/image/v38vdgys7/
Si va rog eu mult daca nu sunteti siguri despre ce e vorba nu mai postati si va mai faceti atat de ras.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeConfuzia provine din faptul ca la scoala nu am folosit decat in primii ani semnele : si x, inlocuite inca de prin clasa a patra parca cu fractii si „pe langa”, si e bine asa. Avem astfel o fractie clara avand ca numarator pe 6 si ca numitor pe 2. Confuzia vine din faptul ca nu stim unde sa punem operatia din paranteza: la numarator sau la numitor, adica deasupra sau sub linia de fractie. Ce este insa foarte clar, este faptul ca in lipsa altor semne care sa ne indice ordinea operatiilor, paranteza se pune la numarator. De ce? Pentru ca daca vrem sa o punem la numitor avem nevoie de semne suplimentare astfel: 6/[2(1+2)] si in acest caz ordinea operatiilor ne obliga la 6/(2*3) cu rezultatul evident 1. Insa in exercitiul dat, in absenta semnelor care sa duca paranteza la numitor, aceasta ramane la numarator. Astfel, operatiile de la numarator ne duc la 6(1+2) adica 18, iar la numitor avem 2 rezultatul fractiei fiind 9. De aici provine confuzia. In exercitiul dat, prin inlocuirea fractiei cu :, urmeaza sa aplicam regulile simple: facem operatia din paranteza si obtinem 6:2*3, facem impartirea si facem inmultirea cu rezultat 9. Pentru a obtine 1, trebuie sa incalcam regula care spune ca inmultirile si impartirile se fac in ordinea in care apar. Daca nu respectam regula aceasta, incercand sa dam un rezultat la exercitiul 6:2*3*6:3*2:6:3*2:6*6:3*2=? vom obtine cate capete atatea pareri 🙂
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike2.66
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike4
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeEu spun ca aceasta operatie se face in felul urmator … :
-mai intai se face adunarea dupa care avem formula 6:2*3
-aici nu mai exista diferente de oridine, doar ca noi trebuie sa rezolvam ecuatia in ordinea data lafel cum se citedte de la stanga la dreapta si anume
-mai inatai 6:2=3 dupa aceea 3*3=9 deci asa ar trebui si daca nu ma credeti pe cuvant intrati in start la windows si cautati calculatorulsi puneti ecuatia in el in felul urmator 6/2*(1+2) apo apasati enter …
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikecalcul clase primare fara calculator,reguli de baza:mai intai parantezele,apoi inmultiri sau impartiri,adunari si scaderi.
6:2(1+2)=se rezolva paranteza dupa formula a(b+c)=ab+ac=2(1+2)=2+4=acum inlocuim in execitiu 6:2+4=facem impartirea=3+4=rezultat 7.eu asa stiu ca se face si se numeste distributivitate.cautati formula pe internet http://exploratoriicunoasterii.edublogs.org/lectii/
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikedragilor, domnule care mai pretinzi ca ai fi inginer,mai studiati regulile inmultirilor cu paranteze
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeDoamna profesoara. Comentati va rog rezultatul corect dupa organizarea seminarului propus de mine in comentariul de mai sus. S-ar putea sa aveti o surpriza.
Sau sunteti Andreea Manu sub acoperire ? Ca daca Andreea Manu e profesoara, creste si credibilitatea.
„Ba !! 6:2(2+1) = 1 si asta zic eu ca-s profesor/profesoara !! Asa ca terminati-va cu prostiile si invatati !! E 1 si gata :)) „
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike12345 nu ai voie sa folosesti formula aia atata timp cat ai impartirea in fata.ORDINEA EFECTUARII OPERATIILOR!!!!!cum dracu toti zic 1 sau 9 si tu vi cu 7 ?:|.ma rog…traim in Romania.si eu totusi ma gandesc,ca nimeni nu este atat de batut in cap sa spuna ca rezultatul e 1…doar le place sa se contrazica si sa faca glume etc.cel putin asa cred eu,acum Dunmezeu cu mila.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeMulti chiar cred ca raspunsul e 1. Si asta din 2 motive:
1. Efectuam paranteza prima dupa care suntem tentati sa facem inmultirea, imediat dupa, ignorand regula. Si asta o facem pt ca 2 e numitorul lui 6/2 si, din simpla neatentie il asociem DOAR pe el expresiei.
2. Multi „stiu” ca e 1 (fac un calcul rapid si „un-safe”) dupa care verifica rez la un calculator stiintific care fie greseste, fie considera ” : ” alt simbol.
De ce nu e 1 ? Din simplul motiv pentru care exemplul urmator nu este egal cu 1:
5(1+4) = 25 (Bineinteles)
1 -> element neutru la inmultire / impartire, prin urmare expresia poate fi scrisa asa:
(5:1)(1+4) = 5:1(1+4)
Daca aplicam „regulile” date de voi va fi in felul urmator:
5:1(1+4) = (rezolvam paranteza)
5:1*5 = (si acum efectuam inmultirea exact cum prefera „echipa =1”)
5:5 = 1
sau:
5:1(1+4) =
5:(1+4) = 1;
!!!! 25 NU este egal cu 1 !!!!
Doamna profesoara Tudorita Preda, uitati-va ATENT peste exemplu / ordinea efectuarii operatiilor etc.
Oare cat ar da 5:1:1:1:1:1:1:1:1:1:1:2(1+1)?
Da grav cu virgula daca nu aplici regulile …
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikelasa frate ca e grea matematica nu te mai obosi degeaba sa le explici…
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikee o regula in matematica pe care vad ca putini o stiti.dar o sa incerc sa v-o explic ca la clasa 1 sa intelegeti.desi aveti impartire inainte de3, din moment ce asta STA pe lanca un calcul dintr-o paranteza automat se inmulteste cu termenii sumei din paranteza 2(1+2), si se pronunta 2 pe langa (1+2). 2(1+2)=2+4 toata chestia asta se numeste metoda factorului comun
(http://mate123.ro/formule-matematice-algebra-liceu-generala/scoatere-factor-comun/)
6:(2+4) cat da?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDisliketu ai dreptate cu factorul comun. gresala ta este ca il consideri ca factor comun pe 2 cand in realitate factorul comun este 6:2 adica 3. Acel „pe langa” de care spui este in sine o operatie de inmultire si facand operatia de inmultire dintre 2 si paranteza (1+2) eludezi regula care spune ca inmultirile si impartirile se fac in ordinea in care apar. ce faci tu, inseamna ca inmultim 2 cu paranteza dupa care facem impartirea, adica nu facem operatiile in ordinea in care apar. problema cu factorul comun este de fapt neimportanta atata timp cat tot exercitiul se reduce la 6:2×3
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikema gandesc asa dupa mintea mea ca si tu ai obtinut 1 dupa ce ai calculat 6:(2+4) nu??daca nu esti prost de bubui!!impartirea nu e acelasi lucru cu inmultirea.nu poti face acolo 6:2+6:4.factorul comun se aplica doar la inmultire bai Einstein.si cum am spus mai sus nu ai voie sa aplici metoda asta atata timp cat ai impartire sau inmultire in fata[ 6:2(1+2)nu este egal cu 6:2X1+2X2 ].rezultatul corect la acest calcul dupa cum am mai spus este 9.nu 1 nici 7 ci 9!!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikecum sa faci co*ie asa ceva 6:2+6:4? e simplu …simplu pt cine e in stare 6:(2+4)=6:6
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike25 NU E EGAL cu 1 !! (citeste comentariul meu de mai sus). Regula asta ai „invatat-o” in timp ce nu invatai nimica la scoala.
Si hai sa-ti zic ceva tare relativ la factorul comun. Exista un cuvant acolo, si anume „factor”. Ce dracu inseamna la tine factor ? Altfel zis: Factorul comun la o expresie ESTE DEFAPT factorul INMULTIT cu expresia sau cu valoarea ei. Doaaamne. Dupa voi factorul comun e o noua operatie in matematica. Tu in clasa a 3-a cand ai auzit de factor comun ai zis: „Avem acuma 5 operatii: adunarea, scaderea, inmultirea, impartirea SI (last but not least) FACTORUL COMUN. YAAAAY !!! Sunt invingator!”
O sa postez mai tarziu 9 moduri de a calcula DIFICILA „ecuatie”: 6:2(2+1).
@tavi Pai sa invete de pe net daca nu au reusit la scoala. Daca tot e valul asta gigant de utilizatori ai www-ului, sa-l facem util macar.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikePentru cei care inca mai cred ca 6:2(1+2)=1, incercati sa gasiti rezultatul pentru 6:2:(1+2)=?
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeba oi fi eu prost sa nu stiu sa rezolv ecuatii cu numere complexe,inecuatii,combinari si aranjamente da` asta e un simplu calcul: 6:2(1+2)
care in calasa IV se poate rezolva cu usurinta(si sa dea rezultatul corect).dar nuuuu aici trebuie aplicate notiuni de fizica si de mecanica cuantica,trebuie sa fi un geniu al cifrelor pentru ca un cadru didactic obisnuit ar intampina probleme la rezolvare…sa fim seriosi;cei care au zis ca rezultatul este 1 sa nu mai zic de 7 :)),ori au facut matematica cu femeia de servici care nu vedea prea bine,ori nu stiu..sunt batuti in cap pur si simplu.au fost scapati in cap si fac totul pe dos.altfel nu imi explic.deci dupa cate raspunsuri si argumentari la rezultatul 9 au fost postate + un video in care acest calcul este explicat foarte bine,vin `desteptii` si spun ca rezultatul este 1 :|.asta doar sa ne dam seama in ce lume traim.VOI REINVENTATI MATEMATICA FRATILOR!!!!.offf
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeMai baieti, nu aveti cu cine sa va intelegi! Acum chiar daca si-au dat seama de gogomaniile spuse tot n-or sa recunoasca in veci. Astia sunt oamenii tolomaci. Sa-i lasam in prostia lor ca n-au sanse. Daca sunt gica contra la un exercitiu atat de banal…ma intreb la restul lucrurilor cat sunt de prosti. E nasol ca se invart printre restul…dar asta e, trebuie sa spele cineva si WC-uri, sa dea cu matura etc….
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeSau sa fie si-n politica, sefi etc. Pacat ca-s peste tot. Si cand sunt si ipocriti, atunci e grav. Iremediabili…
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikemda aici ai mare dreptate.dar parca,cand vad pe mail acolo un nou post,il citesc si vad acolo cea mai mare porcarie posibila nu pot sa nu imi dau cu parerea
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeIncredibil ca si dupa atitea explicatii logice mai sunt inca oameni care nu inteleg logica! Pentru cei cu „factorul comun”, ca sa functioneze logica lor ar fi trebuit ca ecuatia sa fie scrisa astfel: 6:[2(1+2)], abia atunci poti rezolva factorul comun dupa formula corecta propusa de ei – adica 6:[(2*1)+(2*2)]. in lipsa parantezelor patrate insa nu se poatae aplica regula factorului comun, iar regula care primeaza este ordinea operatiilor, care este clar astfel: intii impartirea 6:2=3, urmata de inmultirea lui 3 cu paranteza, deci 3*(1+2)=9.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2x(1+3)
Prima data , desfacem parantezele .
6:(2+6)
6:8 = 0,78
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikePana si google va zice raspunsul … sunteti penibili cu 1-ul vostru si inseamna ca nu stiti ordinea operatiilor
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikedoamne .. greu ii cu matematica asta .. cn stie cat de cat isi poate de seama ca raspunsul este 1!!!!!!!!
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike6:2x(1+2)= 6:2×3=6:6=1
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeRaspuns: 9
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikevoi aici descoperiti din nou lumea….. totul e mult mai simplu. Raspunsul e 9
https://www.google.md/search?q=6%3A2(1%2B2)%3D&oq=6%3A2(1%2B2)%3D&aqs=chrome.0.57&sourceid=chrome&ie=UTF-8#sclient=psy-ab&q=6%2F2*(1%2B2)%3D&oq=6%2F2*(1%2B2)%3D&gs_l=serp.3..0i30j0i7i30j0i30l2.7470.11725.0.12275.2.2.0.0.0.0.123.228.0j2.2.0…0.0.0..1c.1.16.psy-ab.3zZnKAeTQn4&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47534661,d.Yms&fp=c86d21830193ad68&biw=1671&bih=876
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikept cei ce fol google sau calculatorul …. When you enter an equation into the calculator, the calculator will begin by expanding (simplifying) the problem. Then it will attempt to solve the equation by using one or more of the following: addition, subtraction, division, taking the square root of each side, factoring, and completing the square.
Variables
Any lowercase letter may be used as a variable.
Exponents
Exponents are supported on variables using the ^ (caret) symbol. For example, to express x2, enter x^2. Note: exponents must be positive integers, no negatives, decimals, or variables. Exponents may not currently be placed on numbers, brackets, or parentheses.
Parentheses and Brackets
Parentheses ( ) and brackets [ ] may be used to group terms as in a standard equation or expression.
Multiplication, Addition, and Subtraction
For addition and subtraction, use the standard + and – symbols respectively. For multiplication, use the * symbol. A * symbol is not necessiary when multiplying a number by a variable. For instance: 2 * x can also be entered as 2x. Similarly, 2 * (x + 5) can also be entered as 2(x + 5); 2x * (5) can be entered as 2x(5). The * is also optional when multiplying with parentheses, example: (x + 1)(x – 1).
Order of Operations
The calculator follows the standard order of operations taught by most algebra books – Parentheses, Exponents, Multiplication and Division, Addition and Subtraction. The only exception is that division is not currently supported; attempts to use the / symbol will result in an error.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeAnd for anyone saying „left to right” you are correct but you still forgot about PEMDAS and Parenthesis is first. The () dont just go away just because you feel like it.
so it is still 6÷2(3) and since () comes first, it is 6÷6. it is not 2x(3) that is completely different
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikesi ia ca vine si cu poza pentru matematicieni :)) http://www.purplemath.com/modules/orderops2.htm
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikepacat ca o numiti proasta pe o profesoara de orice fel ar fi ea 🙁 … internetul asta ne face pe toti profesori … e adevarat ca exercitiul e o capcana si e pus asa tocmai sa creeze confuzie … dar de la o confuzie la remarci personale adresate unei profesoare … sincer poate asta e respectul acum in Romania si trebuie sa ma reorientez in a face aprecieri pentru profesorii de la care toti am invatat cate ceva … ar fi trebuit sa apreciez poate un prieten care cred eu ca are el dreptate :)) hai sa aveti fun „profesorilor” ( ca tot ceea ce stiti e de pe la voi de prin burta nu de la profesorii vostri )
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislikeRaspunsul este 1! De ce? Ei bn va spun de ce. Se aduna paranteza conform ordinii operatiilor, dupa care sa efectueaza inmultirea, cel de-al doilea calcul, dupa care se face impartirea cu produsul inmultirii.
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike