Marketingul, este activitatea de cercetare, proiectare distribuire si promovare a unui produs sau serviciu. fara marketing nu ar fi posibila cunoasterea de catre cumparator a existentei acelui produs sau serviciu de pe piata. intr-un cuvant marketingul cuprinde atat elemente din procesul de productie cat si elemente din procesele de desfacere si comercializare toate acestea bazandu-se in principal pe o analiza asupra nevoilor grupului tinta prestabilit de producator. Lasand toate aceste notiuni la o parte pot preciza ca principalul obiectiv al marketingului este de a vinde. Pe scurt functiile marketinugului sunt: de informare(prin pliante, flayere, reclame, spoturi, bannere sau publicitate directa), de colectare a datelor(privind cerintele si nevoile consumatorilor precum si nivelu de satisfacere oferit lor de catre utilitatea produsului), de promovare( a produsului sau serviciului prin diferite metode) etc. Sper ca ti-am fost de ajutor. pt mai multe informatii despre marketing, citeste cartiile lui Philip Kotler (parintele marketingului)
Marketingul, este activitatea de cercetare, proiectare distribuire si promovare a unui produs sau serviciu. fara marketing nu ar fi posibila cunoasterea de catre cumparator a existentei acelui produs sau serviciu de pe piata. intr-un cuvant marketingul cuprinde atat elemente din procesul de productie cat si elemente din procesele de desfacere si comercializare toate acestea bazandu-se in principal pe o analiza asupra nevoilor grupului tinta prestabilit de producator. Lasand toate aceste notiuni la o parte pot preciza ca principalul obiectiv al marketingului este de a vinde. Pe scurt functiile marketinugului sunt: de informare(prin pliante, flayere, reclame, spoturi, bannere sau publicitate directa), de colectare a datelor(privind cerintele si nevoile consumatorilor precum si nivelu de satisfacere oferit lor de catre utilitatea produsului), de promovare( a produsului sau serviciului prin diferite metode) etc. Sper ca ti-am fost de ajutor. pt mai multe informatii despre marketing, citeste cartiile lui Philip Kotler (parintele marketingului)
A fost raspunsul de ajutor?
LikeDislike